Бізнес вимагає особливого підходу для своїх виконавців. Грамотна побудова завдань, правильний розподіл учасників, вибір вірної стратегії, реклама - це деякі параметри, слідуючи яким досягається успішний результат, як корисність справи, так і його прибутковості. Кожен економіст знає, що, будучи підприємцем, слід запускати гроші в постійний зворот, щоб вони могли працювати. Тим самим, розширюються база знань, технології, офісні кордони і інше.
Перше, неодмінно з чим стикається заповзятливий бізнесмен на тернистій дорозі побудови кар'єри - це рекламні штендери. Адже всім прекрасно знайомо, наскільки можуть бути ефективними такі конструкції. Їх успіх пояснюється простотою, що дає прорив до характеристик комунікабельності, швидких термінів виготовлення при неістотних витратах.
Дуже важлива наявність факту, де рекламні конструкції будуть добре обробленими атрибутами. Для цього існують наймані дизайнери. Украй необхідно найняти професіонала, втім, початкуючі дизайнери не менш талановиті «корінних», право, що менш досвідчені. Чому потрібний справжній майстер своєї справи? Тому що реклама не має бути шаблонною, але неординарною і такою, що запам'ятовується. Тут немає місця для профанів. Краще не пошкодувати «зайвих» купюр, але роботою залишиться задоволений не лише замовник, але і клієнтура, а в той же час, заворушаться і почнуть щось робити конкуренти. Останній момент вважаю вагомим і необхідним.
В основному на ринку популярністю користуються рекламні конструкції двостороннього формату, зрозуміло, із-за своєї ефективності. Вірогідність звернути на себе увагу в такого штендера збільшується удвічі.
Штендер стандартної конструкції володіє наступними відмітними особливостями:
1) Мала вага разом з прекрасною стійкістю.
2) Непідвладність корозії.
3) Алюмінієвий композитний аркуш як панель.
4) Алюмінієві сплави, виготовлені для елементів, що несуть.
5) Жорсткість виробу, що досягається шляхом вмонтованих обмежувачів розкриття і посилених петель.
По суті штендер - це різновид зовнішньої реклами у вигляді однобічного або двостороннього виносного рекламно-інформаційного щита.
Класифікуючи штендери по видах, відкриваються такі параметри оних:
- форма (найчастіше овальна або прямокутна);
- розміри (штендери бувають великі і найпродуктивніші, стандартні, або малюки);
- технологія виготовлення (нанесення на конструкцію зображення методом аплікації, або методом накатки повнокольорового зображення, що самоклеїться);
- призначення (можуть бути корисними як інформаційне полотно - у тому числі бути схожим на дошки з крейдою, де вказують ціни в кафе, барах, ресторанах, - або ж використовуються для поширення рекламних матеріалів; такі конструкції складаються з кишеньок).