Бизнес портал www.InterExpo.com.ua - каталог фирм, прайс-листы, бизнес новости, деловые контакты, добавить фирму Киев Украина, Россия
Статьи

Про що говорить нам контекстна реклама?

Що представляє собоює контекстна реклама? Це, перш за все контекстне оголошення, що складається із заголовка, самого тексту і відповідно посилання на ресурс. Посилання найчастіше прикріпляються до певних слів, тому показуються лише в тому випадку, якщо користувач зробив запит саме на одне з ключових слів (контекстная реклама).

Для того, щоб грамотно і професійно скласти оголошення, отримавши ефективне просування інтернет сайту, скористайтеся нашими порадами:

Зазвичай людина заходить в пошукову систему і набирає або одне слово або ж групу слів. Допустимо, він набрав слово «папір». Зрозуміло, що під словом «папір» можна зрозуміти туалетний папір, папір для друку, писальний папір і так далі

І, звичайно ж, пошукова система видасть не один мільйон сторінок знайденого з даним словом.

Ефект оголошення буде в тому випадку, якщо використовуватимуться цільові запити. Ось вищезгаданий приклад має назву нецільового запиту, а ось якби було написано в пошуковій системі «копіювальний папір», то запит був би цільовим, тобто точнішим.

Якщо оголошення неефективне, швидше за все воно буде знято з показів, тому ретельно продумуйте ключові слова своїх оголошень, аби воно «працювало» на конкретне коло осіб.

Важливо, аби оголошення було максимально коротким. Причому стислість потрібна як в заголовку, так і в самій текстовій частині. Людині буде приємно прочитати декілька рядків і «ввібрати» як «губка» інформацію, ніж читати десять фраз і в кінці прочитаного не пригадати, про що говорилося на початку оголошення. Кращий варіант - 1-2 фрази.

Ключові слова, використовувані в заголовку, необхідно використовувати і в самому тексті. Причому обов'язково виділите їх жирним шрифтом. Річ у тому, що чоловік знайшовши потрібну інформацію в першу чергу, зверне увагу на виділені в тексті фрази.

Пам'ятаєте, що посилання з вашого оголошення повинне вести користувача не на головну сторінку сайту, а на ту, де буде розкрито поняття того, про що йшла мова в оголошенні.

Не забувайте тестувати складене оголошення. Адже теорію з практикою часто неможливо порівняти. На папері і в електронному варіанті все добре, а на ділі може бути куди гірше або навпаки ще краще, ніж було заплановано. Якщо ви скористаєтеся нашими порадами, то успішне просування сайтів в пошукових системах вам гарантовано.


Другие статьи
Відкриваємо інтернет-магазин
Відкрити інтернет-магазин - добра справа. По-перше, в умовах кризи сподіватися можна лише на себе, по-друге, в разі скорочення на основному місці роботи, у вас залишиться додаткове джерело доходу. По-третє, є можливість працевлаштувати рідних і близьк...
InterExpo.com.ua - Бизнес портал. Статьи. Каталог компаний. Прайс-листы и Спецпредложения. Строительство, ремонт
Copyright 2005-2024